شرکت خدماتی آتیه گستر طبرستان

امدادیار ساختمان اداری و مسکونی

شرکت خدماتی آتیه گستر طبرستان

امدادیار ساختمان اداری و مسکونی

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

شرکت آتیه گستر طبرستان در نظر دارد که بهترین باشد و برای رسیدن به این هدف، برنامه ریزی­ مدون انجام داده است که آماده­ سازی درگاه ارتباطی اینترنتی یکی از همین سلسله برنامه ­هاست.

ما نهایت تلاش خود را در جلب و حفظ رضایت مشتریان بکار بسته ­ایم اما همچنان می­دانیم این تلاش بی­ وقفه و خدمات شرکت و یا حتی نحوۀ برخورد نیروهای اعزامی ممکن است خلل و ایراداتی داشته باشد که ما قادر به رفع آن نیستیم مگر به یاری نقد شما. لذا با آغوش باز از پیشنهادات، انتقادات و نظرات گرانبهایتان استقبال می­کنیم که پیشرفت ما در گرو آن است.

در پایان یادآور می­شود شرکت آتیه گستر طبرستان هیچ تبلیغی همچون انجام صحیح و احسن کار خود و جلب رضایت و اعتماد شما ندارد و این مهم را از قله­ های پیشرفت و ترقی خود می­داند.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۴
محسن گلزاده

شرکت خدماتی آتیه گستر طبرستان

با بررسی نیازهای مشتریان همواره سعی در پیش بینی و رفع نیاز های مشتریان بوده است و در همین راستا اعزام نیروی خدماتی متعهد وزبده را برای شما در نظر دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۱
محسن گلزاده

مزایای همکاری با مــا

  • سرعت در خدمات رسانی
  • قیمت مناسب و یکسان در کلیه مناطق
  • تکنسین های کارآزموده و مورد تایید
  • خدمات رسانی حتی در روزهای تعطیل
  • گارانتی خدمات
  • انتخاب روز و ساعت برای انجام خدمات
  • امکان تغییر روز و ساعت انجام خدمات
  • امکان تماس با سرویس یار جهت هماهنگی بهتر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۸
محسن گلزاده

همراهان عزیز


باشرکت خدماتی آتیه گستر طبرستان آسودگی خاطر و رضایت مندی را تجربه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۴
محسن گلزاده

خط مشی شرکت آتیه گستر طبرستان


شرکت آتیه گستر طبرستان در راستای افزایش رضایت مشتری و کارکنان وبهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت,با رعایت قوانین و استانداردهای مربوطه ,رئوس خط مشی کیفیت خود را به شرح ذیل اعلام می دارد:

. ارتقاء سطح رضایت مشتریان شرکت از طریق ارتقاء کیفیت خدمات شرکت و برقراری ارتباط مؤثر با آنها و شناسایی نیازهای جاری و آتی آنها و ایجاد فضای کاری مناسب به منظور افزایش رضایت کارکنان به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت

.اصلاح زیر ساخت های شرکت و توسعه IT به منظور افزایش کیفیت پاسخگویی به مشتریان

.تنوع بخشی به سبد خدمات شرکت

.استقرار نظام پیشنهادات و گسترش مدیریت مشارکتی

.آموزش مستمر و تربیت نیروی انسانی با کیفیت و توانمند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۷
محسن گلزاده

منشور اخلاقی شرکت:

امام (ع): «کارخوب» اندوخته‌ای ماندنی و میوه‌ای پاکیزه و خشگوار است.

کارکنان شرکت آتیه گستر طبرستان با ایمان به اراده خالق هستی و در راستای ارتقاء منافع شرکت در زمینه ارئه خدمات به مشتریان عزیز فعالیت نموده و جلب رضایت آنان را سر لوحه خود قرار می‎‌دهند.

حضور فعال و به موقع در محل کار به همراه ظاهری آراسته، متناسب با عرف و فرهنگ جامعه و همچنین رعایت نظم، انضباط و وجدان کاری از ارکان اولیه شرکت می‌باشد.

مدیران این شرکت همواره بر این باورند که: نیروی انسانی،سرمایه‎‌های واقعی شرکت هستند.

مدیران و کارکنان همواره در جهت افزایش آموخته‌ها،بهبود نگرش پرورش مهارت خویش می‌کوشند و در همه زمینه‌ها خلاقیت و نوآوری را سر لوحه اندیشه خود قرار می‌دهند.

برای بهتر کردن عملکرد شخصی، سازمانی و به منظور تحقق بخشیدن به رسالت شرکت، تلاش پیوسته داریم و به هیچ چیز مگر اولین بودن در انجام امور خدمات رسانی رضایت نخواهیم داد.

همواره می‌کوشیم احساس مسئولیت و تعهد کاری را در انجام وظایف خود نسبت به اهداف و خط مشی شرکت، همکاران، اربان رجوع حقظ نموده و جهت ارتقاء آن تلاش نمائیم.

آرزومندیم تلاش ما همچون همیشه مثمر ثمر باشد تا شرکت آتیه گستر طبرستان  سر افراز و الگویی برتر برای همگان باشد.



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۹
محسن گلزاده

خصوصیات نیروهای شرکت آتیه گسترطبرستان

تفاوت ما با سایر رقبا

نیروهای قابل اطمینان:

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، انتخاب نیروی قابل اطمینان است که شرکت خدماتی آتیه گستر طبرستان  به منظور رفع این دغدغه مهم، برای جذب نیروهای خود مراحل مختلفی را طی می‌نماید.

نیروهای با اخلاق:

یکی از فاکتورهای مهم برای استخدام نیروی خدماتی در شرکت خدماتی ما اخلاق و انضباط کاری نیرو است. برای بهبود این امر آموزش‌های لازم در زمینه مشتری مداری به نیروهای خود داده می‌شود.

نیروهایی با ظاهر آراسته و متناسب:

یکی از موارد مهم دیگر که شرکت خدماتی آتیه گسترطبرستان  تاکید بسیاری دارد، داشتن نیرو با ظاهری آراسته  و مناسب است، چرا که به اعتقاد این مجموعه داشتن ظاهر مناسب یکی از مهمترین ویژگی‌های نیروی خدماتی است.

نیروهای خدماتی وقت شناس:

یکی از خواسته‌های مشتریان، حضور به موقع نیروی خدماتی در محل کار می‌باشد. این مجموعه برای ارج نهادن به این خواسته مشتریان با تشریح اهمیت این موضوع برای نیروهای خود و تاکیدات فراوانی که در این رابطه برای پرسنل خود دارد، این مهم را برقرار کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۳
محسن گلزاده

نمونه اقدامات شرکـــت ما


-سفارش راحت فقط بایک تماس

-پیگیری میزان رضایت مشتری

-اعزام نیرو به کلیه مناطق آمل و حومه وحتی شهرهای اطراف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۰
محسن گلزاده

شرکــــت خدمـاتــــــــی ما


24 ساعته پاسخگوی نیاز شماست ودر کمتر از یک دقیقه ثبت سفارش می کند. شرکت ما (آتیه گستر طبرستان ) کلیه امور را بانازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت  ارائه می دهد.

                                                                                                                                    Image result for ‫خدمات‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۸
محسن گلزاده

شــرکـــت ما

برای شما : سادگی ,آرامش خاطر ,اطمینان و اعتماد و صرفه جویی در هزینه و زمان و قابلیت مقایسه کیفیت خدمات را به ارمغان آورده و به شما قابلیت برنامه ریزی یا دریافت خدمات فوری / اورژانسی ؛ آن هم در محل شما ارائه می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۹
محسن گلزاده